reklam

yeni balyaj öğrenme

ADIM ADIM BALYAJ ÖĞREN balyajlı saçlar balyaj nasıl uygulanır 1. Adım Hazırlık yapın Açıcı toza oksidanı ekleyip, sakız kıvamı... thumbnail 1 summary

ADIM ADIM BALYAJ ÖĞREN

balyajlı saçlar



balyaj nasıl uygulanır





1. Adım
Hazırlık yapın
Açıcı toza oksidanı ekleyip, sakız kıvamına gelinceye kadar karıştırın. Balyaj yapılacak kişinin boynuna penuar veya penuar görevi görecek bir koruyucu takın
2. Adım
Saçı parçalara ayırın
Saçı tarayıp 6 eşit parçalara ayırın.
3. Adım
Krepe yapın
İstediğiniz bir noktadan başlayarak İnce bir tutam saç alıp dibine krepe yapın. Saçın uç kısmını büküp folyonun üzerine yerleştirin ve açıcıyı sürün.
UYARI
Balyajın doğal görünmesi için saçın krepeli bölgeye açıcı sürülmemesi gerekir.
4. Adım
Folyoyu paket yapın
Folyoyu, kenarlarını saçın üzerine doğru kıvırarak paket haline getirin. Açılmaması için pens yardımıyla tutturun.
5. Adım
Diğer tutamları da paketleyin
Aynı şekilde diğer tutamlara da toz açıcı sürüp folyo ile paketleyin.
6. Adım
Kontrol edin
Folyoları açarak renk değişimini kontrol edin. Rengi yeteri kadar açılan tutamı paketten çıkarın.Bazı riskli saçlarda yapılan balyaj o saç için tehlike ola bilir onun için bekleyen paketlerinizi sık sık kontrol ediniz. 
7. Adım
Ilık suyla yıkayın
Saçı ılık suyla yıkayıp şampuan ve saç kremi uygulayın. Yıkama esnasında kalın bir tarakla, saça zarar vermeden krepeleri özenle

 tarayın.

Hiç yorum yok

Yorum Gönder